محسن قادری در گفتگو با ایبِنا درباره اختلال در تراکنش های پرداخت، اظهار داشت: تراکنش پایانه های فروشگاهی به دلیل تغییر رسمی ساعت کشور در ساعت ۲۴ تا یک بامداد با اختلال مواجه شد که البته این امر موضوعی طبیعی است و پس از یک ساعت این اختلال رفع شده است.
مدیرعامل شرکت شاپرک تاکید کرد: با پیگیری های انجام شده، در حال حاضر مشکل و یا قطعی وجود ندارد و تمامی تراکنش ها به مانند روال همیشگی در حال انجام است.
به گزارش ایبِنا، در پی تغییر ساعت رسمی ساعت ۲۴ روز اول فرودین ماه، پایانه های فروشگاهی (pos) در سراسر کشور با اختلال مواجه شد. بنابر اظهار ات برخی از هموطنان، بروز این مشکل خصوصا در شرایط سفر و در جایگاه های سوخت مشکلاتی را در شب گذشته ایجاد کرده بود.